loading...
دنیایی از سرگرمی
سروش سلطانی بازدید : 55 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

.

گرافیک:

گرافیک بازی بسیار عالی تر از قبل است به طوری که بات ها بسیار طبیعی تر میدون و راه می روند و تیر ها دیده می شوند و سایه پردازی بسیار عالی و جذاب است که چشم های همه را به وجد می آورد.

 

سیستم بازی بسیار زیبا تر طراحی شده مثلا برای خرید تفنک ها می توان از سیستم که مشاهده خواهید کرد بهره گرفت.

تنها مشکل این بازی این است که کانتر های قدیمی را هر سیستم کامپیوتری معمولا اجرا می کرد اما برای بازی کردن با گرافیک بسیار پایین این بازی به گرافیک 256 مگابایت و برای بازی با فوق گرافیک به گرافیک 1 گیگابایت به بالا نیازمند خواهید بود.

 

 

نقشه ها:

در این بازی نقشه بسیار جالب هستند  و عواملی طبیعی در آنها به خوبی رعایت شده است و اگر این بازی را به صورت اورجینال از وبلاگ بست دانلود دریافت کنید،مپ DE-DUST2 که همه عاشق آن هستند با مشاهداه ی آن بسیار عاشق تر می شود.

 

 

دیگر موارد:

همانطور که گفته شد بازی بسیار عالی تر طراحی شده و می توانید از اسلحه های و مپ ها و حرکات بسیار طبیعی بات هالذت ببرید.از دیگر مشکلات بازی این است که فقط مراقب باشید به آن اعتیاد نداشته باشید و اطرافیان را با تفنگ روی هوا هد شات کنید.

 

 

تحلیل سایت آرمان دانلود:

 

بازی Counter-Strike و تبدیل شدن به یک ستاره

 

در سال ۱۹۹۹ بود که اولین نسخه ی بازی Counter-Strike نسخه ای تکامل یافته از بازی Half-Life بود. در واقع نام بازی نیز از هر دوی آنها گرفته شده بود. یعنی نام اولین نسخه Half-Life: Counter-Strike نام گرفت. بعد از آن نسخه ی ۱ و ۱٫۵ و بعد از آن ها نسخه ی ۱٫۶ در سال ۲۰۰۳ عرضه شدند.

بازی Counter-Strike جزو اولین بازی های تحت شبکه ای بود که جذابیت متفاوت آن بازیکنان سراسر دنیا را به سمت خود جذب کرد. این بازی در کمتر از ۳ سال توانست رتبه ی اولین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند و حتی بعد از ۱۰ سال اجازه ی نزدیک شدن رقبا را به این مقام نیز نداده است.

همین حالا که در حال مطالعه ی این متن هستید، بیشتر از ده ها میلیون بازیکن از سراسر جهان در حال بازی کردن یکی از نسخه های Counter-Strike می باشند. میلیون ها سرور فعال و شلوغ برای این بازی وجود دارند که شما برای بازی کردن در این سرورها می بایست در صف بایستید! البته تعداد این سرورها به قدری زیاد است که می توان سرورهای خلوت را نیز پیدا کرد.

داستان بازی را نیز می توان در یک خط توضیح داد! ماجرای درگیری همیشگی پلیس ها و نیروهای ویژه با تروریست ها و تبهکاران می باشد. ایجاد این ۲ دسته ی کلی، اتحاد و استراتژی های خاصی برای پیروزی در هر بازی طلب می کند.

بازی Counter-Strike 1.6 که با گرافیک ساده و گیم پلی دوست داشتنی خود توانست دل تمام بازیکنان را برباید، مسئولان و سازندگانش را بر آن داشت تا نسخه ای جدید و متفاوت تر از این بازی ارائه کنند. در سال ۲۰۰۳ این کار کلید خورد و در سال ۲۰۰۴نسخه ای جدید و به معنای واژه خارق العاده از یک بازی اکشن توسط Valve Software عرضه شد.

این بازی Counter-Strike: Source نام گرفت. این نسخه همان نسخه ی اولیه ولی صد پله کامل تر و بهتر می باشدالبته سلاح ها تغییر خاصی نکردند. ولی گیم پلی بازی بسیار بالاتر رفته و استایل ها و یونی فرم های کاراکترها نیز بسیار بهینه تر شدند. البته در گروه Counter-Terrorist ها این تغییر قیافه ها به وضوح دیده می شود.

به این نسخه، Motion Bluer اضافه شد و گرافیک آن نسبت به نسخه ی قبلی چندین برابر افزایش پیدا کرد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲این بازی ۸ سال حکمران بی چون و چرای بازی های آنلاین بود تا اینکه برادر بزرگتر او Counter-Strike Global Offensiveمعرفی شد. اگرچه هنوز هم که هنوزه خیلی ها دست از Source نمی کشند و با آن انس گرفته اند

بازی فوق العاده بی نظیر و گرافیکی Counter-Strike Global Offensive

در سال ۲۰۱۰ شرکت Valve Software کلید نسخه ی جدید بازی Counter-Strike را زد و در سال ۲۰۱۱ به صورت عمده اقدام به پخش عکس ها، تریلرها و مشخصات بازی کرد. در واقع در سال ۲۰۱۱ این بازی به صورت رسمی معرفی شد.

اما این بار Valve Software به جای کمک گرفتن از Half-Life از شرکت Hidden Path Entertainment کمک گرفت تا در بخش گرافیک بازی شاهد تغییرات بسیار بسیار بزرگی باشیم. تغییراتی که اگر با این بازی آشنایی قبلی نداشته باشید بدون شک نمی توانید حدس بزنید که این بازی نیز یکی از نسخه های محبوب ترین بازی جهان یعنی کانتر استرایک می باشد.

گرافیک بازی به صورت خیره کننده ای افزایش یافته و تعداد سلاح ها و امکانات سلاح های بازی چندین برابر شده استاستایل و یونی فرم و تعداد کاراکترهای بازی نیز به چند ده نفر افزایش یافته است. نقشه های بازی و سبک شروع بازی نیز بسیار بسیار گسترده تر شده اند.

برای مثال، در ابتدای شروع بازی، بازیکنان گروه Counter-Terrorist از هلیکوپتر نیروهای ویژه و امنیتی پیاده می شوند.تروریست ها نیز با لباس ها و ملیت های جدیدی می باشند. برای مثال، در Counter-Strike Global Offensive تروریست های افغانستانی و پاکستانی نیز حضور دارند و در عوض در گروه مقابل، پلیس های ویژه ی کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، آمریکا و نیروهای ناتو نیز حضور دارند.

سازندگان بازی این بار نحوه ی جدیدی از گیم پلی این بازی را تولید کردند. کاراکترها و گروه های دو طرف مطابق با زمین مورد نظر انتخاب می شوند. برای مثال اگر زمین de_dust را انتخاب کنید، از آنجایی که این زمین در کشور افغانستان است، گروه ضد تروریست یا ct ارتش آمریکا خواهند بود و تروریست ها، همان تروریست های کشور افعانستان هستنددر زمین های دیگر نیز دقیقاً منطبق با محل برگزاری مسابقه، اعضای دو تیم به درستی انتخاب شده اند.

این قابلیت باعث می شود تا بیش از چند ده مدل کاراکتر در بازی دیده شوند. تروریست ها می توانند گروه های مافیا، گروه های تروریست، گروه های شورشی، گروه های شرکت های بزرگ تبهکاری و … باشندضد تروریست ها نیز می توانند گروه هایFBI ، گروه های ضد شورشی، گروه های ارتش کشورها، پلیس های بین المللی، گروه ویژه و … باشند. این کار بسیار جالب و ستودنی بوده و خستگی کاراکترهای تکراری را برطرف می کند.

گیم پلی بازی ۱۸۰ درجه تغییر کرده استالبته این تغییر بدون شک در سمت مثبت بوده است. در تمام بخش های بازی شاهد اتفاقاتی جدید خواهید بود. مسئولان بازی به خوبی همان چیزی را که می خواستند ارائه کردند. طبق نوشته ای که در سایت Steam ، از سازندگان و همکاران بازی Counter-Strike Global Offensive نوشته شده است، مسئولان ذکر کرده اند که بازی همان گونه ای از آب درآمد که می خواستیم.

چندی پیش نسخه های آزمایشی این بازی عرضه شده بودند که یا اجرا نمی شدند و یا در حین بازی ، با ارور یا بسته شدن نا گهانی مواجه می شدند. طبق وعده ی قبلی، بازی در اواخر سال ۲۰۱۲ به بازار جهانی عرضه شد که هنوز هم چند نقص کوچک داشت.

ولی با پیگیری سریع سازندگان، نسخه ی کامل این بازی در ماه فوریه ۲۰۱۳ عرضه شد. این نسخه، نسخه ی نهایی بازی بوده و تست شده می باشد. البته مسلماً مثل بازی CS: Source که با آپدیت های ماهیانه ی خود مشکلات را حل کرده و امکانات جدیدی به نسخه های جدید اضافه می کرد، Counter-Strike Global Offensive نیز به این گونه خواهد بود.

این بازی کاملاً توانایی اتصال به سرورهای آنلاین را دارا می باشد. هم اکنون بیش از ۴۰۰ هزار سرور فعال این بازی در کشورهای مختلف وجود دارند که می توانید با سرعت اینترنت مناسب به این سرورها متصل شده و به صورت آنلاین و بدون محدودیت با دیگر بازیکنان سر تا سر دنیا بازی کنید.

 

برای آنلاین بازی کردن چند نکته ی مهم وجود دارد:

۱داشتن اینترنت مناسب با سرعت حداقل ۵۱۲kb/s
2- 
مجهز بودن سیستم شما به پردازنده ی قدرتمند و همچنین کاهش گرافیک بازی تا حد امکان برای افزایش سرعت در ارتباط آنلاین
۳انتخاب سرورهایی با موقعیت جغرافیایی نزدیک به ایران. این نکته حائز اهمیت بالایی می باشد. خوشبختانه کشور روسیه، اوکراین و رومانی تعداد بسیار بالایی سرور فعال بازی دارند. نزدیک بودن موقعیت مکانی یک سرور با شما در افزایش سرعت ارتباط رابطه ی مستقیم دارد که خوشبختانه کشورهای روسیه، اوکراین و رومانی نیز به ایران نزدیک می باشند.

می توانید آپدیت های لحظه ای این بازی را از طریق سایت آرمان دانلود پیگیری نمائید

نکات مهم و راهنمای نصب بازی Counter-Strike Global Offensive

توجهبه تازگی شرکت Valve و Steam برای دو چندان کردن امنیت بازی اقدام به بلاک کردن آی پی های سیستم هایی کرده اند که از نسخه های غیر تحت پوشش استیم استفاده می کنند. این نسخه و دیگر نسخه های عرضه شده در بستر اینترنت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما در حین نصب و اولین اجرای بازی اطلاعات مرتبط با نسخه ی رجیستری و سریال نامبر بازی و همچنین آی پی سیستم خود را به سرورهای Steam ارسال می کنید. این اطلاعات به سرعت شناسایی و بلاک می شوند و شما دیگر قادر به اجرای بازی نخواهید بود. لذا توجه داشته باشید که در حین نصب و اجرای بازی ارتباط سیستم خود با اینترنت را حتماً قطع نمائید! البته این مورد به صورت کامل تأیید نشده است ولی برای حفظ امنیت و محکم کاری این کار را انجام دهید.

این بازی به صورت RePack شده تهیه شده است. اطلاعات مربوط به رجیستری به صورت پیش فرض در این نسخه گنجانده شده است و شما هیچ نیازی به کرک کردن جداگانه ندارید. همچنین برای نصب این بازی هیچ نیازی به نرم افزارهای جانبی و از آن بدتر راه های دشوار و ثبت رجیستری و کلاینت ها و … ندارید. فقط کافی است فایل نصبی را اجرا و اقدام به نصب بازی کنید. در ضمن، مثل نسخه های دیگر نیازی به نصب کردن Steam و آپدیت نگه داشتن آن نیز وجود ندارد.

برای نصب بازی ابتدا هر ۳ پارت را دانلود نمائید. برای راحتی کار این ۳ پارت تنها با یک بار اجرا اکسترکت می شوندفقط کافی است که پارت اول را اجرا و مکان استخراج فایل ها را معین نمائیدپسورد (www.armandownload.com) را وارد کنید و بعد از چند دقیقه فایل نصبی بازی آماده ی اجرا می باشد. حجم کل پارت ها ۲٫۱ گیگابایت می باشد که بعد از نصب حجم کل بازی به بیش از۵٫۵ گیگابایت خواهد رسید.

بعد از نصب این بازی، دو فایل در Desktop شما به صورت شورتکات ایجاد می شوند. فایل اول revLoader نام دارد که آیکون آن یک فلش قرمز رنگ است. فایل دوم نیز یک فایل Text به زبان روسی است. برای اجرای بازی کافی است بر روی آیکونrevLoader کلیک کنید.

آموزش های مورد نیاز برای بازی Counter-Strike Global Offensive

آموزش تغییر زبان بازی:

مراحل نصب بازی و زبان داخل بازی در حالت عادی روسی می باشد. برای تغییر زبان بازی فایل Text شورتکات شده در دسکتاپ را باز کنید. سپس Language = Russian را به Language = English تغییر دهید.

 

آموزش بازی کردن به صورت آفلاین و آنلاین:

برای بازی کردن به صورت آنلاین نیاز به اینترنت پر سرعت خواهید داشت. اگر به اینترنت پر سرعت مجهز هستید می توانید از بخش Servers ، آی پی مورد نظر را اضافه کرده و به آن متصل شوید. و یا اینکه می توانید از بخش سرور در تب Friends یاInternet به سرورهای فعال جهانی متصل شوید.

برای بازی کردن به صورت آفلاین با کامپیوتر می توانید در صفحه ی اصلی Play Offline with Bots را انتخاب کرده و بعد از اعمال تنظیمات و انتخاب گروه مورد نظر وارد بازی شود. می توانید از کدهای کنسول برای تغییرات دیگر از جمله اضافه کردن بازیکن استفاده کنید.















دانلود به صورت قسمت:


دانلود قسمت اول این بازی با مجوز سایت یا حجم بالای 1/000/000 گیگابایت


دانلود قسمت دوم این بازی با مجوز سایت با حجم بالای 1/000/000 گیگابایت

  
دانلودقسمت سوم بازی با مجوز سایت یا حجم معمولی 193/500 مگابایت

منبع و رمز تمامی فایل ها:www.armandownload.com


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 125